Szkolne zestawy podręczników
W dziale Pliki do pobrania opublikowany został szkolny zestaw podręczników obowiązujących w roku szkolnym 2021/2022.
Plik można też pobrać bezpośrednio:
- dla Technikum
- dla Szkoły Branżowej I stopnia
W dziale Pliki do pobrania opublikowany został szkolny zestaw podręczników obowiązujących w roku szkolnym 2021/2022.
Plik można też pobrać bezpośrednio:
- dla Technikum
- dla Szkoły Branżowej I stopnia
INFORMACJA DLA UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH TECHNIKUM SAMOCHODOWEGO I BRANŻOWEJ SZKOŁY I STOPNIA NR 9 DOTYCZĄCĄCA ZAKUPU UBRAŃ ROBOCZYCH NA ZAJĘCIA W PRACOWNI ĆWICZEŃ PRAKTYCZNYCH.
Wpłata zaliczki w kasie PĆP lub na konto szkoły
Należy wpłacić 150,00 złotych na obowiązkowy strój ochronny dla ucznia. W skład zestawu wchodzi: czapka, bluza, spodnie, rękawice, dzienniczek zajęć warsztatowych.
Obuwie ochronne BHP należy zakupić we własnym zakresie.
Dane do przelewu:
ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH,
ul. KLONOWICA 14, 71 – 244 SZCZECIN,
NR KONTA: 07 1020 4795 0000 9902 0278 3637
W tytule przelewu należy podać: imię i nazwisko ucznia, szkoła (branżowa czy technikum), wzrost, obwód klatki piersiowej (mierzony pod pachami), obwód pasa.
UWAGA KANDYDACI DO SZKOŁY!
19 lipca (wtorek) o godz. 12.00 podana będzie do publicznej wiadomości lista kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do szkoły. Informację można uzyskać logując się na stronie https://nabor.pcss.pl/szczecin/ lub osobiście w szkole.
NIE UDZIELAMY INFORMACJI TELEFONICZNIE!!!
Od 19 lipca od godz. 12.00 kandydaci zakwalifikowani mają obowiązek potwierdzenia woli nauki poprzez złożenie w szkole oryginałów następujących dokumentów:
Godziny pracy komisji przyjmującej dokumenty:
19.07 (wtorek) – 12.00 – 15.00
20.07 (środa) – 9.00 – 15.00
21.07 (czwartek) – 9.00 – 15.00
22.07 (piątek) – 9.00 – 15.00
Dopiero po potwierdzeniu woli nauki zakwalifikowany kandydat uzyskuje status przyjętego do szkoły. Brak potwierdzenia woli nauki skutkuje automatycznym skreśleniem z listy zakwalifikowanych.
Termin potwierdzenia woli nauki kończy się 22.07 (piątek) o godz. 15.00
PRZYPOMINAMY !
Zgodnie z harmonogramem naboru do 12.07.2022 r. do godz. 15.00 należy uzupełnić wniosek o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty. Oba dokumenty (ich zdjęcia lub skany) należy przesłać poprzez system Nabór.
Jednocześnie możliwe jest dokonywanie zmian w wybranych szkołach.
Informujemy, że zaświadczenia OKE o wynikach egzaminu maturalnego – sesja maj 2022 będzie można odbierać od środy 6 lipca od godziny 9.00 w sekretariacie młodzieżowym (odbiór tylko osobisty lub przez osobę posiadającą pisemne upoważnienie).
Jednocześnie przypominamy, że zdający mają dostęp do swoich wyników od 5 lipca od godz. 8.30 po zalogowaniu w serwisie ZIU (https://wyniki.edu.pl/login) za pomocą otrzymanego od szkoły loginu i hasła.
Wszyscy zdający ponadto mają możliwość zalogowania do serwisu ZIU i dostępu do swoich wyników od dnia 5 lipca br. przy użyciu profilu zaufanego.
Osoby, które nie zdały egzaminu maturalnego z jednego przedmiotu, mogą przystąpić do niego w terminie poprawkowym, pod warunkiem złożenia deklaracji o zamiarze przystąpienia w nieprzekraczalnym terminie do 12 lipca. (deklaracja dostępna w sekretariacie szkoły oraz na stronie OKE: Załącznik 7 )
Pełny komunikat OKE -> https://www.oke.poznan.pl/files/cms/692/komunikat_matura_poprawka_2022.pdf
Informujemy, że egzaminy poprawkowe odbędą się w dniach 24, 25 i 26 sierpnia zgodnie z poniższym harmonogramem.
Kontakt telefoniczny:
tel. centrala 91 439 06 01
tel. sekretariat ds. młodzieży
91 439 06 01 wew. 22
fax. 91 439 06 01 wew. 39
Inspektor Ochrony Danych (IOD):
Pani Agnieszka Marciniak
Zastępca IOD:
Pan Rafał Malujda
Telefon: +48918522093